Precious Being











{04 oktober - 2006}   Thuis.

Zo. Ben weer een keer een dagje thuis. Vandaag samen met mn moeder geshopt. Echt gezellig.
Ze zou om 10u bij mij komen. En hoelaat stond ze voor de deur? Half10, ik dus nog in mijn pyjama. Naja. Om ongeveer half 11 gingen we de stad in. πŸ˜› en moesten we weer terug omdat ik mijn kado bonnen vergeten was. Grr. Naja. Gelukkig woon ik zogoed als in het centrum dus was maar kort. πŸ˜›

Naja. Daarna met mijn moeder weer terug naar mn huisje smiddags en alle spullen gedropt. En op naar de C1000 en de aldi. Jah. Als je met je moeder op stap gaat dan ben je wel druk bezig. De hele dag. We waren pas om half 4 thuis. Man wat een dag. πŸ˜›

En nu gaan we zo eten. Oh, wat ben ik blij dat ik ook nog wel eens thuis of bij andere mensen kan eten. Dan hoef ik tenminste zelf niet eten te koken, en het is nog gezellig ook. πŸ˜€

Β En dan nu weer thuis in mijn eigen huis πŸ˜› heerlijk. Geen gezeur om je kop. Maar dan wel je adapter vergeten zodat je alsnog weer naar huis moet, en dan niet naar huis kan omdat er mensen hier komen over zo’n 5 a 10 minuten. Achjah. Het leven is hard.

Geef een reactie

et cetera
